Seriyi tiktok da bir hesaptan görüp okudum. Buraya da garip bir şekilde hiç bakmadım. Yani bana o çalınan saatlerimi kim geri verecek. Tam olarak uzaylı p*rnosu okumak isteyen varsa okusun. Ne doğru dürüst bir konusu var ne de bir olay. Ayrıca kitabın başında ki o sahne bildiğiniz t*cavüz. Korkunçtu gerçekten. İkinci kitaba yorum girmeyeceğim sırf acaba devamında ne olabilir diye baktım. Pişmanım.