·200 syf.····Okunma: 15 Haziran 2025 00:00 Kitabı beğenmedim. Yazarın tarzı hissediliyor ama farklı biri gibi. Bu beni rahatsız etti. Ayrıca kitabın sonunda yoksulluğa yapılan vurgu kısmı da çok sıkıcıydı. Yazarın bu konuda söylemek istedikleri varmış, dümdüz yazmış. Burada yeri mi değil mi dememiş! Verdiği çözüm önerisi de aşırı komik. Dehalara özel ilgi ve eğitim istiyor. Sözde yoksulluğu ortadan kaldıracak... Sorun sanki zeka! Vicdan olmadıktan sonra insan dahi olsa ne olur?! O oluşturduğu özel elit kesimin halkın yanında olacağım ne malum!