Kitabın ilk 200 sayfası gereksiz son 50 sayfası güzel bence. Dara ve Finnin hikayesi. Dara sevgilisi tarafından terk ediliyor ayrıca adam bunu dolandırıyor bütün parasını alıyor falan sonra üzgün üzgün bara gidip içebilir miyim diye para hesabı yaparken aaaa bunun müdür gelip yavşaklık yapıyor. Sonra o da neeeeee?! Karanlıklar içinden bir yakışıklı çıkıp adama yallah diyor ve ikisi bara gidiyor. Sonra tek gecelik bir aşna fişna yaşanıyor ama ne hikmetse milletin yıllarca uğraşıp yapmayı başaramadığı çocuğu bunlar şak diye o gece yapıyorlar. Finn sözde bir suçlu ailesi mafya başının oğlu. Ama hiçbir yetkisi olmayan ezik pasif gibi yazılmış ilk 200 sayfa. Ya siz nasıl mafyasını ne salak salak ezik dolanıyorsunuz anlamıyorum. Babası bu Finni anlaşma için robin diye bir kızla nişanlıyor sonra tabi bizim Dara hamile olunca nişanı atıyor. Ama Robin şıllığı bu çocupu tehdit ediyor falan filan bir saçmalıklar. Neyse kan vahşet görene kadar sevmedim çok boş gereksiz zaman alan bir kitap bence. Baştan sona mantıksız. Ben sevmedim. Finnin kankisi lezbiyen Gemma bile daha tşklıydı Finnden.(ben değil Finnin babası diyor). Bu kadar ezik yazılmasa daha güzel olurdu. Okumanıza gerek yok bence