#NergisKokuluYorum
Yarının Kıyısında
“Bana o gece bir daha ne zaman yarının kıyısında olacağımızı sormuştun. Şimdi yine oradayız. Ve seni bırakmıyorum. Çünkü sen uğruna verdiğim çabanın her saniyesine değersin.”
Düş Serisi’nin ikinci kitabı Yarının Kıyısında ile sonunda kavuştuk! İklimya ve Alkan’ın hikayeleri o kadar güzeldi ki okurken hiç bitsin istemedimİklimya’nın üniversite hayatı oldukça zorlu geçiyordu kendisine acilen yardımcı olacak bir hoca bulması ve derslerini en kısa sürede düzeltmesi gerekiyordu. Bu noktada mailine diğer hocaların negatif dönüşlerine rağmen ılımlı geri dönüş yapan ve onu ikna etmek için tek bir şansı olan İklimya’dan mutlusu yoktu. Bu ikilinin derslere başlaması ile hikayemiz renkleniyor Alkan’ın İklimya’ya karşı düşünceli tavırları, korumaktan çekinmeyen halleri ve inatçı kişiliği ile bu sayede tanışıyoruz. Açıkçası kendisi bu aralar okuduğum dediğim dedik aynı zamanda konu istediği bir şey olduğunda en vazgeçmeyi bile düşünmeyen karakterlerden birisi. İklimya ile gelişen öğrenci - öğretmen ilişkilerinin ince bir çizgi üzerinde ilerlediği ve zamanla birbirlerini tanıdıkça çizginin gittikçe silikleştiğini söyleyebiliriz. İklimya’nın geçmişte yaşadığı ve okul hayatını böylesine etkileyen şeyi büyük bir merakla ortaya çıkmasını bekledim desem yalan olmaz üstelik çevresindeki insanların da ona olan tutumu gerçekten kalbimi kırdı. Özellikle Naz ve İklimya’nın şimdilerde birbirlerine bu kadar uzak oluşu ve Naz’ın yaşadığı ağır şeyler üzerine İklimya’nın yardımcı olmak istemesi ama Naz’ın bunu zorlaştırması çok üzücüydüAlkan’ın her konuda İklimya’ya olan desteği gerçekten pahabiçilemezdi bu kadar anlayışlı oluşu ve güvenini kazanmak için yaptıkları çok güzeldi. İklimya sonunda kalbinin iyileşebileceği ve sırtını yaslayabileceği o insanı bulmuştu şüphesiz Alkan’da sonunda ona yuvası gibi hissettirecek o kadına sahip olduğunun farkındaydı artık tamamlanmanın vakti değildi de neydi?