·184 syf.····Okunma: 15 Haziran 2025 23:57 Kitap güzel ve duygusaldı ama bu kitaptan sonra uzak doğu kitaplarını çok fazla okumamaya karar verdim. Çünkü kitaptaki isimlerden dolayı karakterlerin kadın ya da erkek olduğunu bile anlayamıyorum ve bu benim hikayenin içine çok geç girmeme sebep oluyor. Bir tek ben mi yaşıyorum bu durumu merak ediyorum.