·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Haziran 2025 01:28 Gece Yarısı Kütüphanesi, arkadaşımın hediyesi sayesinde tanıştığım bir eserdi. Kitabı okurken oldukça yoğun ve derin duygular yaşadım. Hayatımız boyunca keşkeler ve pişmanlıklarla kurduğumuz görünmez rafları indirip gözlerimin önüne serdi.
Son sayfalarda hayatımın mükemmel olmadığını ama benim hayatım olduğunu ve bunun bile ne kadar mucizevi bir şey olduğunu fark ettim.
İçimde zaman zaman yükselen “başka biri olabilirdim” düşüncesini susturmamda bana gerçekten yardımcı oldu.
Kendimi bulduğum kitaplardan biriydi.
İyi ki okumuşum dediğim eserler arasına girdi.
Bol kitaplı geceler dilerim...