Anlatımı çok akıcı ve anlaşılması olay bir dili vardı. Ancak ben zihnen bile olsa aldatma konusundan nefret ediyorum. Tek beğenmediğim kısım oydu. Özellikle de bunu yapan bir din adamıysa daha iğrenç geliyor. İnsanlara yol gösterir gibi üst perdeden konuşurken kendi tavırlarının böyle olması berbat