Puan vermedi·607 syf.··
2025 7. kitabı
Çok ciddiyim bunu yazmak hoşuma gitmiyor ama yazacağım... Kitabı yarım bırakmıştım ama yarım bırakmak hoşuma gitmediği için tekrar devam etmek zorunda kaldım . Çok sıkıcı,yani kalsik hiçbir özgü cümle yok sadece düz bir yazı ergen okurlara uygun bir kitap desem daa doğru.Yazari kötülemek istemiyorum çünkü o kadar emek vermiş yani . Şöyle söylemeliyim tekrar olsa okumam dediğim bir kitap bu kadar. Bazı karakterler güzel, tatlı ve komikti o kadar... Üzgünüm şimdiden bunu yazdığım için...
Veliaht 2Filiz Puluç · Agapi Yayınları · 20201,524 okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.