Çok ciddiyim bunu yazmak hoşuma gitmiyor ama yazacağım...
Kitabı yarım bırakmıştım ama yarım bırakmak hoşuma gitmediği için tekrar devam etmek zorunda kaldım .
Çok sıkıcı,yani kalsik hiçbir özgü cümle yok sadece düz bir yazı ergen okurlara uygun bir kitap desem daa doğru.Yazari kötülemek istemiyorum çünkü o kadar emek vermiş yani . Şöyle söylemeliyim tekrar olsa okumam dediğim bir kitap bu kadar.
Bazı karakterler güzel, tatlı ve komikti o kadar...
Üzgünüm şimdiden bunu yazdığım için...