Saye
@1Sayee · 1yıl
Takip Et
Yaşamak umrumdadır..
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylan beni artık ne sıkıntı ne rahatlık haylamaz çünkü ben ayaklanmanın domurmuş haliyim Yürüsem rahmet boşanacak. ve sana bir karşılık vereceğim
İsmet Özel
Alıntı
25 beğeni
·
1 paylaşım
·
307 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap