Aygız
@Bala78
Takip Et
Karanlık gece de aydınlığı bekler
Korkarım söyleyemem.. ..... Ne güneşi ne de seni bekler.
90 beğeni
·
1.224 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap