Puan vermedi·160 syf.··
2025 27. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2025 10:20
Kitabın konusu ve olay örgüsü güzel, merak uyandırıcı, keyifle okunacak, güncel olan bir konu idi. Açıkçası eşcinselliğe Güney Kore toplumunda nasıl bakıldığını merak ettiğim için de beklentimin yüksek olduğu bir romandı. Ancak çeviri mi yoksa orjinal yazım mı böyleydi bilmiyorum ama mütemadiyen şimdiki zaman kullanılması beni inanılmaz yordu ve kitaptan alacağım keyfi önemli ölçüde azalttı. Geçmişten, o andan ve gelecekten sürekli olan -yor ile biten cümlelerle bahsedilmesini sevmedim. Belki bir hikmeti vardır ama bana geçmedi o hikmet :) Romandaki anne kızın bence en başından yani kızın çocukluğundan beri iletişimleri sorunlu imiş, yani hiç sıcak bi anne kız ilişkileri olmamış, o yüzden de ayrıca üzücü bi hikaye bence :/ ne olursa olsun bir anne ve kızının birbirine her koşulda destek olmasını istiyor insan. Ayrıca asıl hikayenin yanında sürüklenen baş karakterin bakımını yaptığı hastanın yalnızlığı da beni düşündüren, canımı sıkan bir detaydı, Allah kimseyi bakıma muhtaç etmesin :)
Kızım Hakkında Her ŞeyKim Hye-Jin · İthaki Yayınları · 2023863 okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.