İlk defa Enis Batur okudum. Ve malesef pek sevmedim. Sesli kitap olarak dinledim, belki sesli kitaba uygun değildir ama hani elime alıp okuma isteği ve merakı da uyandırmadı. Olayların içine, duyguya giremedim derler ya aynen öyle. Biri bana sorsa ne okudun ne anladın. Cevabım yok. Bende etki bırakmadı, bir boşluk var sadece kitaptan geriye kalan :/