10/10
·494 syf.··
2025 27. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2025 00:00
Ağlayarak yazıyorum bu yorumu onlara çok alıştım bennnn her bir karaktere.Aslında ben kazazedeyi okumak istiyordum fakat daha tamamlanmadı diye yazarın bu kitabına şans verdim ve bayıldımmmm.Yazım dili çok güzeldi aktı gitti bazen geçmişe gittik geldik.Bütün karakterlere bayıldımmm hele Atimize:((( ah atimmm(eflacım kızma ati dedim diye)bir kadın tarafından yazıldığı ne kadar da belliydi o kadar güzeldi ki Ati sadece o da değil ailelerin bağı,yan karakterlerin tatlılıkları diğer karakterlerin gelişimleri çok güzeldi.Rüzgar Biricik gerçek değilsin ama hayranınım haberin olsun her zaman kalbimizdesinnn.Ben açıkçası sadece atinin büyümüş halinin kıskançlığını da görmek isterdim.Ama olsun her haliyle enfesti onları bırakmak zor oldu ağladım birazcıkkk.Seni çok seviyorum umarım bir gün senin gibi bir savcı olurum.Akgün Tan Acar bu kalp sana çocuk:)
Kalp Sana ÇocukŞevval Demirdöğer · Pukka Yayınları · 2025356 okunma
·
226 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir şey sorabilir miyim tik tok da bu kitapla ilgili biri videonun yorumuna bir şey yazmıştı sanırım erkek karakter kıza duygularına sadık kalmış ama erkek karakterin tek gecelik ilişkileri olmuş böyle yazmıştı galiba, gerçekten öyle mi acaba cevaplar mısın? ☺️
Fidan
Gönderi Sahibi
Ay yeni gördüm de kitabı okuyalı oldu maalesef ki hatırlamıyorummmmm