·494 syf.····Okunma: 17 Haziran 2025 00:00 Ağlayarak yazıyorum bu yorumu onlara çok alıştım bennnn her bir karaktere.Aslında ben kazazedeyi okumak istiyordum fakat daha tamamlanmadı diye yazarın bu kitabına şans verdim ve bayıldımmmm.Yazım dili çok güzeldi aktı gitti bazen geçmişe gittik geldik.Bütün karakterlere bayıldımmm hele Atimize:((( ah atimmm(eflacım kızma ati dedim diye)bir kadın tarafından yazıldığı ne kadar da belliydi o kadar güzeldi ki Ati sadece o da değil ailelerin bağı,yan karakterlerin tatlılıkları diğer karakterlerin gelişimleri çok güzeldi.Rüzgar Biricik gerçek değilsin ama hayranınım haberin olsun her zaman kalbimizdesinnn.Ben açıkçası sadece atinin büyümüş halinin kıskançlığını da görmek isterdim.Ama olsun her haliyle enfesti onları bırakmak zor oldu ağladım birazcıkkk.Seni çok seviyorum umarım bir gün senin gibi bir savcı olurum.Akgün Tan Acar bu kalp sana çocuk:)