Nurullah Genç yaşayan şairler içerisinde çok kıymetli bir yazar. Yazarın son çıkan kitaplarından olan bu kitap gerçekten çok kaliteli şiirlerle dolu. Şiirlerinde aşırı soyuta kaçmadan vermek istediği duyguyu çok ölçülü bir şekilde veriyor. Bazı şiirlerini okurken soluklanıp biraz tefekkür etmekte fayda var.
Bu kitaptaki şu şiirle Nurullah Genç meramını çok iyi anlatıyor:
"Şiir inmiyorsa insan kalbine
Şairlik istemem, susarım yine"
Yüreğe dokunan şiirleriniz var üstadım...
En başta da Yağmur ve Rüveyda olmak üzere...
Keyifli okumalar diliyorum...
Nurullah GençSöyle Bana Hindiba