Cellatlık gibi bir meslekten bu kadar felsefi düşünce çıkarıp karakterlerin hikayesine ortak olacağımı düşünmezdim. Neredeyse her cümlede bir mesaj görmek beni derinden etkiledi. Kitabın dili o kadar güçlüydü ki birkaç bölümü tekrar okudum. Aşkın, pişmanlığın, ölümün, vefanın bu kadar yoğun hissedildiği çok az kitap okudum diyebilirim. Akıcı ve güçlü bir hikaye okumak isteyenler mutlaka bu kitabı okumalı