·144 syf.····Okunma: 19 Haziran 2025 17:42 Bu konularda gerçekten sıfır olan biriyim.
Ve kitap büyük puntolarla elime aldığımda ilgimi çekti ve neden olmasın ki diyerek başlamama vesile oldu.
Yazarın anlatım tarzi ve bölümlere ayirmasindan bağımsız olarak mevzunun;
Faiz Lobileri, Rant Kollayicilar, Notcular, Kara Paracilar ve daha bir sürü kavram ve şahısların hem dünya ekonomisi hem de Türkiye özelindeki etkilerini kaba taslak öğreniyorsunuz.
Hep derim biz bir aileyi yonetemiyorken ulke yönetiminin karmakarışıkligi bir de üzerine yönetimin görünmeyen ellerle manipülasyon ve zorluklar çıkartılarak müdahalesi. İşte tüm bunları özet bir anlatımla kitap okuyucuya sunuyor.
Koç Holding olsun TUSIAD olsun The Economist olsun hatta Alman Bankalar olsun farklı yollarla aynı hedefi taşıdıklarını görüyorsunuz.
Ben sevdim açıkçası. Birazcık anlayabilmiş olmaktan mutluluk duydum :)