Sonu umduğum gibi bitmedi.Bazı yerlerde çok sıkıldım. Bazı yerlerde merak ettim. Anlatım sade ve yormadı beni. Hangi taraftan bakarak okuduğun çok önemli gerçekten . Yer yer kahramanı haklı bulup yer yer haksız buldum. Konusu kadın, mücadele,evlilik, ve kendini bulma yoluydu. Kitabın sonu bende soru işareti bıraktı ama sürükleyiciydi.