7/10
·96 syf.··
Beğendi
·
2025 30. kitabı
#yorum Yılmaz Güney'in gençlik yıllarında kaleme aldığı öyküler var kitapta. Filmlerini çok severek izlediğim için bir de kalemini okuyarak denemek istedim. Bir oturuşta bitebilecek, kısacık öykülerdi. Yalnız şu var, okurken çok basit ve ne bu okuduğum şimdi diyebilirsiniz, ama bence öykülerin altında yatan anlama ve anlatılmak istenene odaklanırsanız çok daha iyi anlarsınız. He çok çok iyi mi, hayır değil. Sadece bir kahve içimlik, anlamlı vakit geçirtenlerdendi.
Gençlik ÖyküleriYılmaz Güney · İthaki Yayınları · 2019460 okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.