Bu kitabı çok beğendim ve çok ilginç şeyler de öğrendim Mesela Osmanlıların Vampirler ve Vampir Avcılığı ile bağları ilâ Bektaşilik ve Yeniçeriliğin arasında kurulan rabıta çok enteresandı Çarpraz okuma yapmanın faydasını gördüm Sonra ben tarikatlara dair en büyük ilga hareketinin Erken Cumhuriyet Döneminde yaşandığını düşünürken 2. Mahmud Döneminde de Cumhuriyet Rejiminden pek de geri kalır uygulamalar yapılmakta olduğunu öğrendim Bu beni çok şaşırttı ve etkiledi Böylesi kitaplar bana göre çoğalmalı ve her tasavvufi ekol için kaleme alınmalı fikrimce TTK'dan yayınlanması da ayrıca güven verici tabii... İlgililerine tavsiyedir