·210 syf.····Okunma: 14 Eylül 2014 00:00 Eski evleri oldum olası sevmişimdir,bana hep güzel duygular uyandırmışlardır.Asma Pansiyon'u okurken aynı duygulara doğru yolculuğa çıktım.Konusu,işleyişi hemencecik kendisini sevdirdi.Karakterler öyle naifti ki.Sonu bile olması gerektiği gibiydi.Kitap Bozcaada'da bir pansiyonda geçiyor.Sahibesi madam Yenola ve misafirleri.Her birinin hayat hikayeleri,acıları,mutlulukları ve ümitleri.