Konusunda bahsetmek gerekirse Adara yıldızlar tarafından kutsanmış bir kız ve görevi prensle evlenip krallığı güçlendirmek. Lakin bu görevi istemiyor ve kaçmayı planlarken kaderin cilvesi karşısına Evren’i çıkartıyor. Öncelikle kitapta fantastik öğeler çok geri planda . Daha çok çift diyalogları ve romantizim var. Konusunu Elf Kralı İle Anlaşma’ya aşırı benzettim. Evren karakteri aşırı playboy tarzda yazılmış ve o da bir yalancı tıpkı abisi gibi. Zavallı Adara da kanıp duruyor. Açıkçası Evren’in vampir kraliçenin oğlu olması şaşırtmadı. Okunur mu okunur çok gerekli mi hayır. Cinsellik çok ön planda o yüzden okumadan önce bunu bilin . Bende serinin diğer kitapları da olduğu için okuyup bitireceğim