·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2025 09:45 Ezgi hocami iyiki tanıdım. Sosyal medya çöplüğünun icinde buldugumuz elmaslardan.
Bir solukta okunan, ama okumasam mi hemen bitmesin'li hissettiren bir kitapti hadi balkona çıkalim. Tam da cevremdekilere evde okuma bahcede oku, balkonda oku dedigim şu günlerde bir nefes almaya vesile oldu Ezgi hocam.
Her başlıklı ayrı umut verici, ayrı hah bu ben'li idi.
Bizden insanları, kusursuzlugu kusur görenleri ne çok arıyoruz şu kusursuzluk çağında.
Siz de arıyorsanız fosyolojik i takip edip kitaplarini okuyabilirsiniz **