10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2025 23. kitabı
Kısacaktı ama çok etkiliydi diye bir söz var nerden aklımda kaldı hatırlamıyorum ancak o sözü bu eser bana tekrar hatırlattı. Kısacık öykülerde nokta atışı detaylar ile çok anlamlı şeyler anlatılmış. Yazarımız Özay Erdem’in ilk eseri, oldukça canlı birbirinden etkili öyküler. Kitabımızda 19 farklı öykü bulunuyor. Her biri insana bir başka duyguyu değeri hissettiriyor. Öykülerin içerisinden en beğendiklerim, “Tek kişilik balayı”, “Mum kutusu” ve “ses” öyküleri oldu. Her bir öykü kendi içerisinde insanı oldukça güzel yolculuklara çıkıyor. Kimi zaman aslında bizlerinde yaşantısından kesitleri bizlere hatırlatıyor. Ben öykü okumayı çok seviyorum. Öykü geçişlerinde hiç zorlanmıyorum ancak sizler öykü kitaplarını okurken zorlanıyorsanız eğer zamana yayarak okuyabilirsiniz. Ama bu eseri mutlaka okumanızı öneririm. Yazarımızın kalemi oldukça akıcı ve güçlü, önerimdir. “Aşık aldanır. Menekşe gözlere pasaportsuz ve vizesiz bakınca içinde çiviler çakılır. Sonra kavuşma ümidi kalmadığında bir keser ortaya çıkar ve başlarından tutup o sevda çivilerini kanırtarak teker teker söker. Aşk acısı budur işte. Ama samimi bir sabır her şeyi iyileştirir Rahmi. Sen bakma 'çivi çıkar ama yeri kalır' diyenlere. Fâni olan her şey silinip gitmeye mahkûmdur." #alıntı
Tek Kişilik BalayıÖzay Erdem · Everest Yayınları · 2024164 okunma
··
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.