Yaşamadan Ölmeyeceğim küçücük yaşta terk edilen Malo’nun hem içsel hem fiziksel yolculuğunu anlatan bir kitap. Malo’nun hikâyesi, okuyucuyu, insan olmanın kırılganlığıyla yüzleştirirken, hayatın anlamını, affetmeyi, gerçekten yaşamayı sorgulatıyor ve "Hayat ne zaman başlar?" "Kırıldığımız yerde mi, yoksa iyileşmeyi seçtiğimiz anda mı?" gibi sorular sorduruyor.
Anlatımı akıcı, etkisi güçlü... Terk edilmiş bir çocuğun iç yolculuğu...
Sade diliyle derine inen, az sözcükle çok şey anlatan bir kitap.