·126 syf.····Okunma: 24 Haziran 2025 13:24 Ortaokula giderken performans ödevimiz İngilizce bir atasözü yazmaktı ve ben de defterime "Don't judge a book by its cover." yazmıştım.Yani bir kitabı kapağıyla yargılama.Şimdi bakıyorum da aldığım bu kitabı kapağını yargılayarak almışım.Çünkü yazarı ilk defa bu kitapla tanıyacağım ve kitabı daha önce hiçbir kitap sayfasında görmemiştim.Kitabın kapağı sadece yazı yansıttığı için ve malum yaz geldiği için almıştım kitabı ve doğrusu pek bir beklentim yoktu.Gönül isterdi ki şezlonguma uzanıp-aynı kitabın kapağındaki insanlar gibi-kitabı okuyabileyim ama hayır yaz insanda garip bir hülya uyandırsa da gerçekler sıcaktan uykuyla uyanıklık arasında afallamış şekilde koltukta kitabı okumaktı.13 hikaye barındıran kitap bende pek bir his uyandıramadı.Hikayelerin içinde bir bütünlük varmış gibi hissedemedim.Kitabı bitirdiğimde "Ben şimdi ne okudum,ne anladım?" duygusu hakimdi.Favori bir hikayem yok sadece ilk hikayeye biraz ısındım.Benim için okumasam da olurmuş grubuna girecek kitaplardan biri oldu.