·608 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Haziran 2025 21:09 Birinci cilt altı ayımı aldı. Baştan sıkıcı olması, benim kitabı yarım bırakma huyum olmadığı için ısrarla okumaya devam ettim. Bitti şükür, diğer ikinci kitabı okumak için biraz beklemek gerekiyor. Rus edebiyatı için "sayfa başı para " Aldıklarını öğrendiğimden beri niçin detaylı ve uzun uzun yazdıklarını anladım. Kitabın sonlarına doğru akması okumamı kolaylaştırdı. Ve ne hikmetse Türk düşmanlığını aleni bir şekilde bizi cellat, işkencesi olarak gösterilmesi çok canımı sıktı. Alyoşa manastırı sonunda terk etti ve şimdilik gidişatı merak etmiyorum