Kitapyurdunda ilk 10 sayfası cezbedince almıştım. İlk defa Japon edebiyatından bir eser(!) okudum. Sanırım son olacak. Çerez kitaplardan, birkaç saatte bitirdim. Başlangıcı iyiyken ve kendi çocukluğuma dair çok benzer yansımaları satırlarda bulmuşken, oldukça iyi bir şeyler geliyor diye beklerken ilerledikçe kadınlarla olan çarpık ilişkilerle dolu kısımları vaktimi vermeye değer bulmadığım için atlayarak bitirdim. Hatta sonlarını okumadım. Zaman kaybından başka bir şey değil. Evet, toplumsal(?!) normlardan farklı hissediş, çocuklukta kendini uzaylı gibi hissetme ve bunu asla kimseye ve dahi kendine bile gösterememe; onun yerine ortamlarda soytarı gibi davranma vs çok tanıdık, çok iç burkan bir hikâye ama sonrası ööeeh be! hissi uyandırdı. Okumazsanız hiçbir şey kaybetmezsiniz.