Benim bu tür kitaplarda en sevmediğim şey kadın karakterlerin çok güçlü olduğu halde ve hatta erkek karaktere delice güvendikleri halde kendilerine tam anlamıyla anlatmamalarıdır. Adamın koynuna giriyorsun ama oturup da meramını anlatamıyorsun? Gel de delirme! Yalnız bu seride bu detay olmasına rağmen merakla okumaya devam ediyorsunuz. Çünkü ortalık aşırı karışık ve gitgide daha da fazla karışıyor. Sasha susmasının bedelini neredeyse sevdiği adamı kaybederek ödüyordu. Kitap ilk kitabın sonundan sonra acayip atraksiyonlu başladı. Kesinlikle beklediğim de buydu basit bir sahne yazılsaydı sevmeyebilirdim ama çok iyi yazılmıştı. Hani sayfalar ilerledikçe bu çift konuşmaz ve siz saçınızı başınızı yolmak istersiniz, hatta yollarsınız. Ancak okumaktan da, merak etmekten de geri duramazsınız. Bakınız bu açıklamanın sözlük anlamı bu kitaptır.
Çift konuşmadı ve bir yanlış anlama büyüdü, büyüdü.. Sasha sustu! Kirill delirdi! Sonrası tutku ve yangın yeri. Kitabın ilk yarısı evin içinde gezindim durdum. Bu arada elimden kitabı da bırakmadım tabii ki! Unutmadan kitabı okurken bütün delirme ses kayıtlarıma katlanan @oznurilter bebeğime teşekkür etmek istiyorum. Sende biliyorsun ballısı haklıydım. Bayılıyorum ya 'Ben kimseyi sevmem! Ben aciz biri değilim! Kimse beni yönetemez!' diyen adamların bir kadının tek lafıyla aciz bir konuma düşmesine. Dünyayı yönetsen ne olacak? Bir kadının lafı seni ters düz ediyorken! Yaa Kirill bebeğim! Adamı öyle ederler! Bu sahneleri okurken acayip eğlendim. İlk kitapta biraz konuya giriş yapmıştık. Bu kitap ilk sayfaları hariç biraz daha durağan ilerledi diyebilirim. Tam bir geçiş kitabıydı. Bizi 3. kitapta neler bekliyor tahmin bile edemiyorum. Birkaç tane sağlam ters köşesi vardı. Hala kim suçlu kim suçsuz bilemiyoruz. Umarım devamı için bize çok bekletmezseniz sevgili Gülseren Alkan . Unutmadan kitapta yetişkin içeriğe yer verildiğinide söylemek isterim