Asla böyle bir şey okumayı beklemiyordum. Ayyy yerden yere vurdu resmen. Şok oldum o kadar derin bir anlatımı var ki ( aşırı yoğun karakter yok ama beynim yandı bir ara )distopya desen var, felsefe zaten beynimizi eritti, cok cok başarılı buldum. Normalde zor okurum bu tarz kitapları ama bunu hızlı okudum aktı gitti. Cinsellik ön planda ona göre okuyun beni rahatsız etmedi kitabın akışında yerinde bence. Alınır mis gibi okunur.