·144 syf.····Okunma: 21 Mayıs 2025 00:00 İlk defa çizgi roman okuyorum ve bu seriyi beğendiğimi söyleyebilirim. Çizgi roman olmasından dolayı olayların bu kadar hızlı gelişmesi normaldir diye düşünüyorum. Çevirmenin çevirdiği kelimeler kulağıma gayet orjinal geldi. Fakat kitaptaki bazı çizimler gözüme pek hoş gelmedi ama okumayı engelleyecek kadar önemli değillerdi. Son olarak metinlerin yazı tipi çok sıkışıktı, odaklanmayı gerektiriyordu. Onun dışında beyin yoran, merak uyandıran bir kitaptı.