Bugün 5 yıldır görev yaptığım okuldan ayrılıp yeni görev yerime başlamak için ilk adımımı attım... İçimde hüzün, heyecan, korku ve mutluluk karışımı duygular var… Bu duygu yoğunluğu bana yıllar önce lisede okumuş olduğum bir kitaptaki bir sözü tekrar hatırlattı. Böyle durumlarda hep aklıma gelen ve duygularımı çok güzel ifade eden bir söz: "Pek çok şey geride kaldı artık! Attığınız adımla yepyeni bir sayfa açacaksınız yaşamınıza, Neleri barındığından habersiz olduğunuz, Bilinmezlikten kaynanlanan ürkütücülüğü ile ayaklarınızı birbirine dolaştıran bu yolda, Yürüyebilirsiniz artık... ...Geçiniz... "
·1 alıntı·
162 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.