millet simdi size bi saçmaliktan bahsedicem. bakın simdi rion geçen gece ava ile birlikteydi tamam mı atmosfer müko flan, sonra bi telefon geldi shelby isimli bi kizdan. rion da "ah aman tanrim hemen gitmeliyim, söz verdim ve onu yapmaliyim" falan diyo konustu. sonra iste o günden bei ortada yok, ava bunu aradığında da mesfulüm diyo falan. birkaç gün sonra iste ava bunu görmeye çiftliğe gitti, rion da shelby ile birlikte yürüyomus falan, avayla konustular yalnızken. ava bi kız arkadasın mı var dedi çocuğa rion da sey diyo "ah aslinda o 25 yasinda ve ablam ggiibi" sonra ava biraz daha sorgulayinca "aslinda iki senedir büyükbabamin özel hemsiresi diyo, kardes mal misin o zaman niye sanki bebeğinin annesiymis gibi götos triplere giriyosun ayrica tamamen prim kasmak olay yok ama öyle bi yazilmis ki shelb rion tarafinden karninda 5 çocukla ortaada kalmis sanilir sinirim bozuldu.