Puan vermedi·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ekim 2024 00:00 Kitabı elinize alır almaz bırakmak istemeyeceksiniz. O kadar güzel bir hikayesi var ki beni çok etkiledi. (Spoiler) Aslında kitabın içinde iki hikaye var ve ikisi sıkmadan aynı anda anlatılıyor, bir hikayeden diğerine geçtiğimde aklım diğerinde kalıyordu. Ve en sonda bu iki hikaye aynı hikayeye bağlanılıyor. Kitap hem kendini okutturuyor hemde insanı düşündürüyor. Kitap efsaneydi, her yaştan insanın okumasını kesinlikle tavsiye ediyorum...