Puan vermedi·64 syf.····Okunma: 28 Haziran 2025 16:33 Zweig, dışarıda güçlü ve kibirli görünen insanların içindeki derin yalnızlığı çok güzel anlatıyor. Özellikle kadınların psikolojisini büyük bir incelikle yansıtarak, egonun ve toplumun baskısıyla yaşanan kırılganlığı ortaya koyuyor.
Toplumun beklentileri, güç ve statü arzusu arasında sıkışan karakterler, özellikle burjuvazinin egosu, iç dünyalarında yalnızlıkla baş edemiyorlar.
Oysa yalnızlık, aslında birçok insan için güvenli bir sığınak olabilir.
“Kimseye ihtiyaç duymamak” ve “yalnız kalabilmek” belki de en özgür hissettiğimiz anlardır. Ancak çoğumuz buna alışık değiliz; yalnızlık, bilinmeyen ve korkulan bir alan olarak kalıyor…