Yarım kaldık...
Perşembe günü çekmiştim…
Müzik
··
1 +1'leme
·
1.251 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Belki icindeki buhranin yada özlemin disa vurmasi bu ses. Ama ben keman sesini cok severim.
2.poziyosun mu?
A.
Gönderi Sahibi
Yeis düşünmüyorum var çünkü. Umarım tekrardan çalma imkanı bulursunuz(:
Çok güzel çalmışsınnn
A.
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim🤍🫂
A.
Gönderi Sahibi
1741 gün 4 saat 14 dakika