A.
@Anha · 11ay
Takip Et
Yarım kaldık...
Perşembe günü çekmiştim…
Müzik
116 beğeni
·
3 paylaşım
·
1 +1'leme
·
1.251 Gösterim
4 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Mtn
Belki icindeki buhranin yada özlemin disa vurmasi bu ses. Ama ben keman sesini cok severim.
1
Yeis
2.poziyosun mu?
1
Önceki 3 yanıtı göster
A.
Gönderi Sahibi
Yeis
düşünmüyorum var çünkü. Umarım tekrardan çalma imkanı bulursunuz(:
2
1 yanıtı göster
Gizle
Chivas☆
Çok güzel çalmışsınnn
1
A.
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim🤍🫂
1
Gizle
A.
Gönderi Sahibi
1741 gün 4 saat 14 dakika