Bu kitabı çok sevdim. Gerçekten okurken birşeyleri tahmin ettiğinizi sanıyorsunuz ama asla tahmin edilmiyor. Bazı ters köşeler vardı ki çok şaşırtıcıydı. Kitabın sonu beni mahvetti. Ama üzüldüm çünkü karakterlerin yaşadıkları şeyler hiç kolay değildi. Okumalısınız!!!