9/10
·376 syf.··
2025 3. kitabı
Bu kitap neden abartılmıyor anlamıyorum. Özellikle fantastik okumayı sevmek için birebir bir kitap. Ben fantastik türünü çok seviyorum ve kurgu, olayın işlenişi ve karakterler harika. Okurken hep acaba ne olacak merakıyla okudum. Fantastik okumaya yeni başlayan bir arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak alacağım diğer fantastiklere göre bunu almak benim için garanti olacak çünkü bu kitabı okuyup da "Ben bunu beğenmedim ya." diyebileceği bir kitap değil. Herkese öneriyorum harika cjskkxksjxjd Şafağı Ör
1000Kitap
Şafağı ÖrElizabeth Lim · Yabancı Yayınları · 20211,139 okunma
·
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.