·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Haziran 2025 22:00 Amok koşuculuğu bana göre insanın saplantılarına kurban gitmesidir.İstedigimiz, hedeflediğimiz bir şeyi elde edemediğimizde bu durum insanda bir saplantı haline gelir. Sürekli onu düşünür, aklımıza çakılı hale gelmiş bir düşünce alır. Onu istemekten vazgeçemeyiz, onun peşinden gitmekten vazgeçemeyiz, sonunda ölüm olsa dahi.
Bir Amok koşucusuysanız uzun süre cezasız kalamazsınız, sonunda hep kaybeden siz olursunuz. Umarım insan kendini belirsiz tehlikelerden uzaklaştıracak kadar kendine adım atar. Saplantısı olamayan insan bu dünyaya mutlu olur; saplantısı olan istediğini elde etse bile mutlu olamaz.