Çok severek okuduğum bir kitap oldu. Maral Atmacanın tüm kitaplarını çok seviyorum. Harika bir evren. Elzem çok güçlü kendine hayran bıraktıran bir karakter onu okurken istemsiz gururlanıyorum ama bu kızın çektiği nedir gerçekten başına gelmeyen kalmadı onu kazık atmayan kalmadı. Bu kitabın sonu da beni çok şaşırttı hiç beklemiyordum. Üçüncü kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. Harika bir seri.