Sabahın ÜçüGianrico Carofiglio
Beni fazlasıyla etkileyen bir kitap oldu. Kısa ama etkisi büyük çok güzel bir kitaptı.Okumayı düşünüyorsanız eğer hiç düşünmeyin alın ve okuyun. Sımsıcak bir hikayesi vardı bitmesin istedim desem yeridir.
Kitabın konusu: Lise çağındaki Antonio bir gün baygınlık geçirir ve epilepsi hastası olduğu ortaya çıkar.Annesi bu durumun saklanması gerektiğini düşünür.
Hastalıkla birlikte Antonio'nun etrafını yasaklar sarar,kendini eksik hissetmeye başlar.
Marsilyalı, alanında uzman bir doktora gitmek için yola çıkarlar.Orda yasaklara, ilaçlara çok gerek duyulmadığını öğrenirler.
Üç yıl sonra babası ile tekrar Marsilya yolculuğuna çıkar Antonio.Tedavisinin son aşaması için doktor uyumaması gerektiğini söyler,iki gün boyunca Antonio ve babası birbirleriyle o kadar derin, güzel sohbetler ederler ki sonunda baba oğul olmanın zevkini tadarlar...
Bazen hayatın sonu gibi görünen olaylar bizler için bambaşka bir kapı açar,o kapıdan girmeyi başarmak bize düşüyor...
Sevdiğim Alıntılar
"Pek çok konuda doğduğu ve büyüdüğü çağdan farklı ve daha ileri de bir zamana aitti."
"İnsan yeteneğini savurganca harcamamalıdır."
"Zamanı öldürmemize falan gerek yok, o zaten bize ihtiyaç duymadan geçip gidiyor."
"İlk kez yaptığımız pek çok şeyin geri dönüşşüz olduğunu farketmeyiz çoğu zaman."
Sabahın ÜçüGianrico Carofiglio · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20254,065 okunma