Kitaba bayıldım.(spoiler)Melody sonunda kendisi gibilerle beraber. Neler yapabileceğini keşfediyor . Yapamam dediği birçok şeyi yapabileceğini anlıyor ve yepyeni arkadaşları oluyor. çok güzel bir kitap. Eğer ilk kitabını okuduysanız mutlaka okuyun. Yeni 3. kitabı çıktı. Ben de okumadım. Okuyunca onu da yorumlayacağım.