·309 syf.····Okunma: 02 Temmuz 2025 15:51 Kitap hemen sizi olayların içine çekiyor ve oldukça akıcı buldum. Çok kısa bir sürede hemen bitirdim. Merak uyandırıcıydı. Sevmediğim tek şey sonuydu Keşke sonunda daha fazla detay okusaydık. Theo’nun başına neler geldiğini detaylıca okumak istedim ben. Ama genel olarak beğendiğim bir kitap oldu. Türü gerilim fakat ben extra gerilmedim okurken.
Psikolojik Gerilim
Gizem
Suç/Polisiye