Yazarın bir önceki kitabını beğendiğim için okuma listeme almıştım. Hem kitabın ismi hem de arka kapaktaki tanıtım yazısı okuru yanlış yönlendiriyor diye düşünüyorum. Olağan bir mahallede Japon kültürü ile ilgili hikayeler sanmıştım, bildiğin masal kitabı çıktı. Dolayısı ile beğenemedim.