Vazgeçmiyor ....Yazarımız ısrarla uzun uzunn betimlemeler yapmaktan vazgeçmiyor...
Ancak her olayın en ince ayrıntısına kadar anlatılması karakterlerinin her davranışlarının uzun uzadıya açıklanması harici çok güzel bir kitap
Ben başlamadan önce merak etmiştim sıralı okunmasa da olur mu diye ilk kitaba göndermeler var bu göndermeler dedektifin özel hayatıyla ilgili gelişmeler bunun dışında dedektifin incelediği olaylar ilk kitapla bağlantılı değil dolayısıyla bağımsız olarak okunabilir