SPOİLER İÇERİR!!!
Kitabın içeriğinde işinden kovulmuş,birçok kişi tarafından terk edilmiş,neredeyse kimse tarafından sevilmeyen Nora Seed isimli bir karakter artık ölmeye karar verdiğinde Gece Yarısı Kütüphanesi diye bir yere gider.Burada yüzlerce kitap bulunmaktadır ve her kitabın içinde farklı seçimler yapması sonucu olabilecek hayatlar yer almaktadır.İşte Nora Seed bu kitaplardaki hayatların bazılarını aslında birçoğunu kitap boyunca deniyor işte kitabın sonundaysa asıl kök yaşamına gidiyor ve orada yaşamını sürdürmeye devam ediyor.
Anlatım olarak akıcı bir anlatıma sahip.Cümleler genellikle kısa veya orta uzunlukta ama okuduğunuz zaman hemen anlıyorsunuz ve bir daha okumanıza gerek kalmıyor yani gayet akıcı.Aslında çok fazla sürükleyici bir kitap değil ama yine de düzenli okuyarak bitirebilirsiniz.2020 yılının en iyi romanı seçilmiş ancak bence bu kadar da abartılacak bir kitap değil evet verdiği mesaj her ne kadar güzel olsa da beklentimin altında kaldı ancak siz eğer yavaş ilerleyen kitapları seviyorsanız ve kitabın sürükleyiciliğinden çok verdiği mesaja ve yazarın işlediği konuya falan odaklanıyorsanız okuyabilirsiniz