İlk kitabı çookk sevmeme rağmen bu kitap bana gereksiz bir devam kitabı olarak geldi. İlk kitap zaten çok tatlı ve tadında bitmişken buna hiç gerek yoktu fakat yinede okuması zevkliydi. Karaktet gelişimlerini ve büyümüş olduklarını görmek de güzel oldu