Kitabı okumak için bu kadar beklediğime inanamıyorum. Ne okuyacağımı bilseydim, Aramızdaki 7 Yıl'da o kadar etkilendikten sonra hemen bu kitaba başlardım ama belki de her kitabın kendi zamanı var...
Son sayfalara doğru, kitabın sonunun nasıl olacağını anladım aslında ama bu beni hayal kırıklığına uğratmak yerine bir an önce umduğum şeylerin olmasını okumak için sabırsızlandırdı. İyi ki de öyle oldu, kalbimin farklı bir sona katlanması pek mümkün olmayabilirdi çünkü.
Her şeyiyle hissettiğim, kalbimdeki tahtlardan birine yerleşen bir kitap oldu. Detay vermeyeceğim, çünkü bir şey bilinmeden okunulursa kitaptan alınacak zevkin çok daha büyük olacağına inanıyorum. Kesinlikle önerimdir.