Ne olursa olsun şimdi yanında olan insanları sev. Çünkü zaman geri gelmez, kahve soğuyunca her şey biter..
Hayatın, anların ve bazı insanların kıymetini çok sonradan anlıyoruz bazen ve iş işten geçmiş oluyor geriye birtakım pişmanlıklar kalıyor. Bir kez daha bu kitap sayesinde varlığına şükredeceğimiz insanların değerini bilmek gerektiğini ve anı yaşamayı hatırlayabilirsiniz.