#yorum
Genç stajyer avukat Werther'in intiharına kadar yazdığı mektup tarzı bir kitap. Nişanlı olan Lotte'ye olan aşkını okuyoruz. Herkesin mutlaka kendinden bir şeyler bulabileceği bir kitap daha okudum. Goethe'nin bu satırlarını okuduktan sonra intihar vakaları artmış diye bir yazı okudum. Bu tarzı sevmeyenleri, bazı yerlerdeki betimlemeler biraz sıkabilir. Bence harika bir kitaptı. Gerçek hikaye mi diye merak edenlere, yazar gençlik aşkını ölümsüzleştirmek için bu kitabı yazmış diyebilirim.