Olduğum insan, olacağım insanla hep aynı…
"Yalnız kalmak istiyorum." "Anlıyorum. Birlikte yalnız kalırız." Değersiz Bir Hayat (syf447)
·
485 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.